Pardavimo sąlygos

Internetinės parduotuvės blendtec.lt (toliau – Internetinė parduotuvė) savininkas yra OU Rickman Trade Lietuvos filialas  (įmonės kodas 304436514), adresas: Ukmergės gatvė 241, 07108 Vilnius.

Prekybos sutarties galiojimas, informacija apie prekes ir kainas

Pardavimo sąlygos galioja prekes perkant iš Internetinės parduotuvės.
Internetinėje parduotuvėje parduodamų prekių kainos nurodytos šalia prekių. Į kainą neįeina mokestis už prekės pristatymą.
Prekių pristatymo suma priklauso nuo pirkinių krepšelio sumos. Visiems užsakymams, viršijantiems 50 € sumą, taikomas nemokamas pristatymas.
Apmokėjimo už prekę būdas – banko pavedimas eurais.
Informacijos apie produktus rasite Internetinėje parduotuvėje, šalia prekės.

Užsakymo pateikimas

Norėdami užsakyti prekę, pasirinkite produktą, kurį norite užsakyti ir įdėkite jį į pirkinių krepšelį. Norėdami užsakyti, atidarykite pirkinių krepšelį ir užpildykite privalomus duomenų laukus, pasirinkite atsiskaitymo būdą bei sekite tolimesnius žingsnius. Atsiskaitymas už pirkinius gali būti atliktas eurais per banko nuorodą arba su kreditine kortele. Banko nuorodos pateikiamos per AS Maksekeskus (maksekeskus.ee)

Pirkimo patvirtinimas bus atsiųstas jūsų nurodytu el.pašto adresu.

Sutartis įsigalioja Internetinės parduotuvės banko sąskaitoje gavus mokėtiną sumą.

Jei užsakytų prekių neįmanoma pristatyti iki prekių pristatymo termino pabaigos ar dėl kitų priežasčių, pirkėjas apie tai yra  iš karto informuojamas, o  sumokėti pinigai (taip pat pristatymo išlaidos) grąžinami  ne vėliau kaip per 14 dienų nuo išsiuntimo dienos.

Pristatymas

Prekės pristatomos visoje Lietuvos teritorijoje. Susitarus prekes galima pristatyti ir už Lietuvos teritorijos ribų.

Užsakytų prekių pristatymo būdai:

  1. Atsiėmimas JURA centre Vilniuje, Ukmergės g.
  2. Pristatymas į paštomatą (smartpost – we actually need to write which smartpost we use: Omniva, LPexpress or others)
  3. Pristatymas per kurjerius.

Užsakant iki 50 €, siuntimo išlaidas dengia pirkėjas, o šalia pristatymo būdo yra nurodoma atitinkama informacija apie pristatymo kainą. Jei užsakymas siekia 50 € arba viršija šią sumą, pristatymo išlaidas dengia Internetinė parduotuvė.

Vietinės siuntos į pirkėjo nurodytą pristatymo vietą paprastai pristatomos per 1–5 darbo dienas, įsigaliojus pirkimo sutarčiai. Už Lietuvos ribų pristatoma per 15 kalendorinių dienų.

Išimtiniais atvejais yra teisė prekes pristatyti per 30 kalendorinių dienų. Susidarius tokiai situacijai klientas yra apie tai informuojamas.

Teisė grąžinti

Gavęs užsakymą pirkėjas turi teisę per 14 dienų atsisakyti su el. parduotuve sudarytos sutarties.

Teisė atsisakyti sutarties nėra taikoma, jei pirkėjas yra juridinis asmuo.

Norint pasinaudoti 14 dienų grąžinimo teise, grąžinama prekė turi būti originalioje pakuotėje, nenaudota ir su visais jai priklausančiais priedais (instrukcijomis, laidais, kabeliais ir kt.) ir dovanomis (jei tokių buvo).

Norint grąžinti prekę, ne vėliau kaip per 14 dienų nuo prekės gavimo dienos pateikiamas prašymas dėl grąžinimo el. paštu rickman@rickman.lt. Pateikiant prašymą, būtina prisegti pirkimo kvito kopiją ar sąskaitą faktūrą.

Prekių grąžinimo išlaidas apmoka pirkėjas, išskyrus atvejus, kai grąžinama prekė neatitinka užsakytos (pavyzdžiui, ne ta prekė arba prekė su broku).

Pirkėjas privalo prekes grąžinti per 14 dienų nuo prašymo pateikimo dienos arba privalo pateikti įrodymą, kad jis per minėtą laikotarpį prekes perdavė vežėjui.

Gavusi grąžintas prekes Internetinė parduotuvė nedelsdama, bet ne vėliau kaip per 14 dienų nuo pareiškimo dėl grąžinimo gavimo dienos, pirkėjui grąžina visą sumą, gautą iš pirkėjo, remdamasi sudaryta sutartimi.

Jei pirkėjas aiškiai nurodė savo pasirinktą pristatymo būdą, kuris nėra pigiausias nei standartinis siūlomas pristatymo būdas, kurį siūlo Internetinė parduotuvė, ji neprivalo atlyginti pirkėjui išlaidų, viršijančių išlaidas už standartinį pristatymą.

Teisė pateikti pretenzijas

Jei pristatyta prekė neatitinka kokybės reikalavimų, pirkėjas gali kreiptis į Internetinę parduotuvę el. paštu rickman@rickman.lt arba skambinti telefonu +370 52 808080

Galimai nekokybiškos Prekės pirmiausia yra pateikiamos į Pardavėjo garantinio aptarnavimo servisą, tik nustačius, kad Prekė yra nekokybiška Pirkėjo prašymas dėl nekokybiškos Prekės gali būti vykdomas.

Į vartotojo skundą Internetinė parduotuvė įsipareigoja raštu atsakyti per 15 dienų.

Prekės gamintojo garantiniai įsipareigojimai galioja tik tuo atveju, jei nepažeistos prekės eksploatavimo sąlygos. Prieš naudodamasis Preke Pirkėjas turi atidžiai perskaitykite prekės eksploatavimo instrukciją.

Tiesioginė rinkodara ir asmens duomenų tvarkymas

Internetinė parduotuvė pirkėjo įvesta asmenine informacija (įskaitant vardą / pavardę, telefono numerį, adresą, el. pašto adresą, banko rekvizitus), naudojasi tik siekdama įvykdyti užsakymą ir prekes išsiųsti pirkėjui. Internetinė parduotuvė asmeninio pobūdžio informaciją persiunčia tik kurjerio paslaugas teikiančioms įmonėms, pristatančioms prekes.

Internetinė parduotuvė pirkėjui siunčia naujienlaiškius ir pasiūlymus pirkėjo nurodytu el. paštu tik tuo atveju, jei pirkėjas pareiškė norą juos gauti, įvesdamas interneto svetainėje el. pašto adresą ir pranešdamas apie savo norą gauti juos tiesiogiai el. paštu.

Pirkėjas bet kuriuo metu turi teisę atsisakyti el. paštu gaunamų pasiūlymų ir naujienlaiškių, pranešdamas mums el. paštu arba vadovaujasi instrukcija, nurodyta el. paštu gautuose pasiūlymuose.

„Rickman Trade Lietuvos filialas“ atsako už asmens duomenų tvarkymą ir persiunčia informaciją, būtiną mokėjimams atlikti, įgaliotajam mokėjimo duomenų apdorojimo centrui AS Maksekeskus. (this sentence is about buyer data management)

Ginčų sprendimas

Jei pirkėjas turi pretenzijų, susijusių su Internetine parduotuve, jas gali atsiųsti el. paštu rickman@rickman.lt arba skambinti telefonu +370 52 808080.

Jei pirkėjui ir Internetinei parduotuvei nepavyksta išspręsti ginčo bendru sutarimu, pirkėjas gali kreiptis į Vartotojų ginčų komisiją. Susipažinti su procedūros sąlygomis ir pateikti prašymą galima čia. Vartotojų ginčų komisija yra kompetentinga spręsti visus ginčus, kurie kyla iš tarp pirkėjo ir Internetinės parduotuvės sudarytos sutarties. Komisija pirkėjo skundus nagrinėja nemokamai.

Pirkėjas skundą gali perduoti Europos Sąjungos vartotojų ginčų sprendimo platformoje.