Will it Blend?
„Will it Blend?“ yra „Blendtec“ virtualios rinkodaros kampanija, skirta pristatyti galingiems ir patvariems smulkintuvams. Visuose vaizdo įrašuose pasirodo ir „Blendec“ įkūrėjas Tomas Dicksonas, kuris smulkintuvu „Blendec“ smulkina įvairiausius daiktus.
Devyni daugiausia kartų peržiūrėti vaizdo įrašai „Youtube“ kanale:
- vieta: „Marmuro kamuoliukai“, 7,1 milijonai peržiūrų:
- vieta: „Laužtuvas“, 7,7 milijonai peržiūrų:
- vieta: „Golfo kamuoliukai“, 7,8 milijonai peržiūrų:
- vieta: „Žiebtuvėlis“, 7,9 milijonai peržiūrų:
- vieta: „Deimantai“, 7,9 milijonai peržiūrų:
- vieta: „iPhone 5 vs Galaxy S3“, 8,8 milijonai peržiūrų:
- vieta: „Šviečiančios lazdelės“, 12,2 milijonų peržiūrų:
- vieta: „iPhone“, 12,6 milijonų peržiūrų:
- vieta: „iPad“, 18,6 milijonų peržiūrų:
„Blendtec“ yra vienintelis ir paskutinis smulkintuvas, kurį sau pirksite, nes tai smulkintuvas visam gyvenimui! Susipažinkite su modeliu iš arčiau: www.blendtec.lt/smulkintuvas
Rekomenduojami įrašai
Mityba rudens ligų laikotarpiu: kaip išsaugoti sveikatą?
Sveika mityba svarbi bet kuriuo metų laiku, tačiau ypatingai svarbi ji rudens ligų periodu. Šiuo laikotarpiu ypatingą dėmesį turime skirti imuninės sistemos stiprinimui ir sveikatos palaikymui. Štai keletas patarimų, kaip saugoti savo …
Šventės lengvai: 9 gardžiausi patiekalai, kuriuos pagaminti padės BLENDTEC
Neabejotinai galvojate apie šventės meniu ir visą tą darbą, kurį reikės nudirbti iki skanaus rezultato. VMG komanda šventėms ruošiasi su „Blendtec” . Kodėl? Galingas. „Blendtec“ yra galingiausią variklį savo klasėje turintis maisto …