Will it Blend?

„Will it Blend?“ yra „Blendtec“ virtualios rinkodaros kampanija, skirta pristatyti galingiems ir patvariems smulkintuvams. Visuose vaizdo įrašuose pasirodo ir „Blendec“ įkūrėjas Tomas Dicksonas, kuris smulkintuvu „Blendec“ smulkina įvairiausius daiktus.

Devyni daugiausia kartų peržiūrėti vaizdo įrašai „Youtube“ kanale:

  1. vieta: „Marmuro kamuoliukai“, 7,1 milijonai peržiūrų:

  1. vieta: „Laužtuvas“, 7,7 milijonai peržiūrų:

  1. vieta: „Golfo kamuoliukai“, 7,8 milijonai peržiūrų:

  1. vieta: „Žiebtuvėlis“, 7,9 milijonai peržiūrų:

  1. vieta: „Deimantai“, 7,9 milijonai peržiūrų:

  1. vieta: „iPhone 5 vs Galaxy S3“, 8,8 milijonai peržiūrų:

  1. vieta: „Šviečiančios lazdelės“, 12,2 milijonų peržiūrų:

  1. vieta: „iPhone“, 12,6 milijonų peržiūrų:

  1. vieta: „iPad“, 18,6 milijonų peržiūrų:

„Blendtec“ yra vienintelis ir paskutinis smulkintuvas, kurį sau pirksite, nes tai smulkintuvas visam gyvenimui! Susipažinkite su modeliu iš arčiau: www.blendtec.lt/smulkintuvas

Rekomenduojami įrašai

Kaip pasirinkti smulkintuvą?

Dėl to, kad pasirinkimas be galo platus, nusipirkti buitinį prietaisą praktiškai yra taip pat sunku, kaip ir raketų mokslas. Ieškote gero smulkintuvo ir esate pasimetę?Atsakykite į septynis pagrindinius klausimus, kurie padės jums …

Skaityti toliau